wtorek, 11 listopada 2014

Makijaż Brokatowy - kolor

 Jak pewnie zauważyliście w sieci zaczęły pojawiać się makijaże brokatowe. Jest to oczywiście związane z nadchodzącym karnawałem. Postanowiłam więc przygotować dla Was makijaż brokatowy, nie w złocie i brązach, lecz w kolorach rzadziej przez Was wybieranych, a być może bardziej efektownych niż standardowe odcienie. Na górną powiekę nałożyłam bazowy cień w kremie w odcieniu metalicznym, mocno połyskującym z Make up for ever. Następnie na cień bazowy wklepałam niebieski pyłek z Gosh'a. W załamaniu powieki rozblendowałam fioletowy cień. Zewnętrzny kącik wzmocniłam brązowym cieniem. Na dolnej powiece narysowałam grubą kreskę zieloną kredką a następnie pokryłam ją zielonym cieniem. Wzmocniłam kolor zieleni w zewnętrznym kąciku eyelinerem z Isa dory w odcieniu caribean sea. W lini wodnej namalowałam czarną kreską. Wytuszowałam rzęsy a następnie dokleiłam sztuczne rzęsy firmy Neicha mój ulubiony model 513. Poniżej zdjęcia, na których możecie podziwiać piękną Madzie :)
A jak Wasze plany sylwestrowe? Wybieracie się gdzieś w tym roku ?

P.S. Przypominam, że zapisy na makijaż sylwestrowy trwają! Mam jeszcze 4 wolne miejsca na ten dzień. Zapraszam !







Fotograf: Mariusz Wróblewski, Modelka: Magdalena Drzyzga, MUA Paula Puto

2 komentarze: