sobota, 13 września 2014

50 % na Bourjois i Loreal

Nie wiem czy wiecie, ale w drogeriach Douglas trwa właśnie akcja promocyjna na kosmetyki do makijażu Bourjois i Loreal. Do końca września możecie je zakupić aż 50 % taniej! Warto się pospieszyć, ponieważ kolorówka jest już troszkę przebrana. Co zatem warto kupić ? To na pewno indywidualna kwestia każdej z Was. Ja zdecydowanie lubię i polecam róże, cienie i pomadki z Bourjois. Sama zaopatrzyłam się w kilka nowości. Otóż wybrałam tusz do rzęs twist up z Bourjois i jestem bardzo zadowolona. Jest to tusz wydłużający i pogrubiający. Dzięki nowej technice twist up możemy mieć normalną szczoteczkę silikonową, wydłużająca a po skręceniu uzyskujemy efekt pogrubienia. Bardzo fajny produkt, nie skleja rzęs, nie kruszy się i ładnie wydłuża i pogrubia. Jeżeli chodzi o pomadkę to wybrałam nr 17. Fajny, naturalny, lekko wpadający w róż kolorek. Pomadka jest dość trwała. Nie przepadam za Loreal'em ale jeżeli chodzi o rozświetlacz w kamieniu i korektor rozświetlający to jak najbardziej jakość produktu wygrywa z moim uprzedzeniem. A jacy są wasi faworyci?








 
Zdjęcia Karolina Dutka Photography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz