piątek, 26 września 2014

Military make-up

Kolejna propozycja makijażu zarówno na dzień jak i na wieczór, która mieści się w kanonach  trendy jesień/zima 2014. Tym razem wykonałam make-up w odcieniach złota i zgniłej zieleni - oczywiście z grubymi, czarnymi kreskami. Starałam się za dużo nie blendować aby uzyskać bardziej wyrazisty, mocniejszy efekt, dzięki czemu makijaż oka nie wyszedł "mdło". Takie rozwiązanie będzie fajnie wyglądać u Kobiet, które mają piwne, brązowe i zielone oczy. Standardowo zastosowałam cieniowanie za pomocą bronzera, korektora rozświetlającego i rozświetlacza. Na usta postanowiłam nałożyć stonowany odcień brudnego różu, który bardzo fajnie skomponował się z zielonym makijażem oczu. Make-up wykonywałam cieniami sleek oh so special i acid. Aktualnie czekam na paletkę sleek arabian night i garden of eden oraz na miedzianą folię z make up revolution, zatem niebawem pojawi się recenzja tych produktów i makijaże wykonane z ich pomocą. Tymczasem życzę Wam dużo cierpliwości i kreatywności w wykonywanych przez Was makijażach. 





 








 


Modelka: Joanna Wnęk, Fotograf: Karolina Dutka Photography, Stylizacja: Kamila Sierant Fanaberie Fun&Fashion, MUA Paula Puto




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz