sobota, 28 marca 2015

Makijaż Dzienny Wzmocniony

Nawiązując do poprzedniego postu, wykonałam makijaż dzienny wzmocniony prezentujący trendy na sezon wiosna/lato 2015. Jak wiadomo kreska w linii rzęs lub dekoracyjna zarówno rozmazana jak i idealnie wyrysowana to must have w tym sezonie ! W związku z tym postawiłam na fioletową kreskę minimalnie wyjechaną za linie rzęs ale nie dekoracyjną czy też graficzną. Akcent jednak skupia się na ustach, które są w kolorze pięknej, mocnej fuksji! W tym przypadku idealnie wyrysowałam kontur ust za pomocą konturówki Lovely Perfect Line nr 2. Jest to jedna z tańszych firm drogeryjnych, ale powiem szczerze, że jakość konturówek jest naprawdę dobra! Szminka to Make-up For Ever Aqua Rouge nr 16 bardzo dobra jakościowo i długotrwała. Może być wykończona w macie tak jak na poniższych zdjęciach lub możemy na nią nałożyć błyszczyk co optycznie powiększy nam usta. Zawsze polecam ją moim Pannom Młodym, ponieważ wytrzymuje na ustach bardzo długo... Tym razem użyłam podkład Bourjois nr 52, w którym jestem obecnie zakochana! Śmiało mogę powiedzieć, że jakościowo, pod względem konsystencji czy też krycia jest na tym samym poziomie co Make-up For Ever HD !!! Pięknie odbija światło, kryje i jest przy tym bardzo lekki, praktycznie niewidoczny. Korektor kryjąco-rozświetlający również jest drogeryjny bo z firmy eveline... Jest to korektor, który bardzo lubię i sama stosowałam go na co dzień ( dopóki nie przerzuciłam się na minerały). Do modelarzu oka oraz podkreślenia brwi wykorzystałam paletkę cieni Chanel les beiges. Rzęsy wytuszowałam tuszem Loreal So Couture, do którego nie byłam przekonana, ale po dłuższym stosowaniu mogę powiedzieć, że nie jest zły choć zdecydowanie wolę tusz z Revlona czy też Make-up for ever. Do wymodelowania kości policzkowych użyłam róż i bronzer z palety Glazel oraz rozświetlacz z Make-up Revolution Peach Lights, który jest rewelacyjny i polecam go wszystkim...Niektóre partie twarzy lekko zmatowiłam pudrem mineralnym  z firmy Earthnicity. Dlaczego niektóre?Ponieważ zależało mi na utrwaleniu makijażu, ale niekoniecznie na całkowitym macie, bo przecież w tym sezonie wszystko ma błyszczeć i pięknie odbijać światło.
Pamiętajcie, że niektóre tańsze kosmetyki mogą być naprawdę ok. Niemniej jednak do profesjonalnego makijażu dla Klientki Indywidualnej używam tylko i wyłącznie selektywnych kosmetyków... 




 
Modelka: Joanna Wnęk Stylizacje: Kamila Sklep Fanaberie ul. Krupnicz 8/ sklep online www.fanaberie.net   Fotograf :Karolina Dutka



1 komentarz:

  1. Bardzo ładny makijaż, a najbardziej podoba mi się kolor ust!

    OdpowiedzUsuń